A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, a kívánt termék megvásárlásához regisztráció szükséges. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott email címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (Utánvét, előreutalás vagy nyitvatartási időben személyes átvétel), valamint fizetési módot (banki átutalás/ készpénzzel a helyszínen/ utánvéttel a futárnak). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt lesz látható (amennyiben a kitöltötte a cím mezőt), valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél, a termék leírásokban vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot az utólagos korrekcióra! A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása hétköznapokon 24 órán belül megtörténik. A hétvégén, ünnep és szabadnapokon leadott rendelések feldolgozása a következő munkanapon kezdődik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
A rendelés leadását követően egy automatikus emailt kap a rendelés beérkezéséről. Előreutalás esetén egy díjbekérőt küldünk emailben, ezen a díjbekérőn találja az utaláshoz szükséges adatokat. Utánvétes rendelés esetén telefonos egyeztetés céljából megbizonyosodunk arról, hogy megfelelő hívószámot adott meg, mivel ez elengedhetetlen a sikeres kézbesítéshez is. Egyéb Tájékoztatást a vásárló a megadott elérhetőségeinken keresztül, ügyfélszolgálatunktól kaphat.
Fizetési feltételek
Áruházunkban banki átutalással és utánvéttel lehet fizetni. Az csomagküldés díja 1390 Ft szállítási költség + 200 Ft utánvét kezelési költség.
30.000 Ft fölötti rendelés esetén a szállítás ingyenes, viszont az utánvét kezelési költség minden esetben felszámításra kerül. (200 Ft)
Üzletünkben készpénzzel és bankkártyával van lehetőség fizetni. Bankkártyás vásárlás esetén terminálunk forintban vonja le az ügyfél számlájáról az összeget. Deviza számláról történő teljesítés esetén terminálunk az aznapi/időponti aktuális árfolyamon automatikusan számít át és von le.
Szállítás
Webáruházunk rendeléseinek kiszállítását a GLS futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08:00-17:30 között. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.
Szállítási mód 30 kg csomagsúlyt meg NEM haladó rendelések esetén:
Szállítási mód: GLS futárszolgálattal
-Kiszállítási idő: 1-3 munkanap
-Szállítási díj 30.000 Ft kosárérték alatt: 1390 Ft
-Szállítási díj 30.000 Ft kosárérték felett: ingyenes
-Utánvétes fizetés esetén a kezelési költség minden esetben: 200 Ft
Szállítási mód 30 kg csomagsúlyt meghaladó rendelések esetén:
Szállítási mód: XXL Futár vagy belső szállító
-Kiszállítási idő: Előre egyeztetett időpontban, de csak hétköznap 10-16 óra között.
-Szállítási díj: 10000 Ft
-Fizetés: Csak előre utalással, vagy személyesen üzletünkben a kiszállítást megelőzően.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a “Vevőszolgálat” vagy “Elérhetőségek” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában kerülhet sor az r55musicstore@musicmercant.hu e-mail címen!